tjugotvå minuter i nio

Hej ! sista inlägget på resten av veckan nu ! bussen går om typ 12 minuter .. så måste gå snart . och hålla i mobilen då XD . Idag har jag på mig ; blårandig tröja som går ner över rumpan från bikbok som jag köppte i söndags och ett par svarta strumpbix . Juste ! jag lockade håret lite i hårtopparna XD idag känns det som jag inte brukar se ut som vanligt .. jaja kul med lite förändring ? XD Imorgon så fyller lillasyster Josefine 5  år ! fan har inte köppt nått till henne :$ jaja det löser väll sig.. shit det känns som jag inte "tar tag" i någonting nu förtiden!
Hej då , vi hörs ! <3
/ johanna
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0