segt !

varje morgon går jag upp extra tidigt för jag T`ROR att jag ska fixa mig super duper mycket för att se extra bra ut lixom, men sen sitter man där helt klar och makead och jag börja om 1 timme och 20 minuter -.- haha , så idag börjar jag alltså 9.10 . jag gick upp halv sju och gick upp& åt frukost , en riktigt god faktiskt
och det är inte smör , utan filadelfia med nån krydda i sig :P

våran dag kommer anyway se ganska okej ut , vi börjar med so eller svenska , båda ämnerna har blivit bättre för vi har en sån utsökt lärare , jag älskar bra lärare ! haha aja ,
idag har jag i allafall på mig ;




(jätte dålig uppdatering för vår kamera är borta !!! :@ )

- ljusa leggingsjeans från gina tricot
-svart tunnika (typ) också från gina.
- och skor från dinsko tror jag , hittade hemma .
jag har nog inget mer att säga än att ni får stå ut med dålig bloggning från mig :)
ha en bra dag , cia / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0