lyxdelux

sitter nu här i pappas skola i tenst aoch äter en supergod macka, sen ska jag få varm o'boy också ! haha jag älskar mina dagar i skolan bara mer och mera nu , jag har alltid så kul med dom jag är med , nästan så jag längtar att gå uppp på mornarna , men bara nästan , jag tror faktiskt inte jag faller så lågt ;P johanna kommer typ inte kunna blogga nu (?) så jag får väl se till och blogga lite onödigt mycket haha . såg också att hon hade lockat håret lite , det bara måste jag testa ! jag är så feg och brukar inte våga göra nya saker , som idag tex . jag skulle ju ha mina klackar idag , så jag tog med dom som jag alltid brukar och sätta på dom i skolan, men neej , det gjorde jag inte bara för att inga andra hade klackar .. och för att jag är lång ,men det är ju som alla säger, att det ÄR fint och vara lång , men jag kan bara inte inse det .fast imorrn hörruni så blire finfina kläder :D jag fick idag låna en kjol av lotta (tjalottaa.blogg.se)  från monki som jag ska ha imorrn . det är en kjol som går upp åt midjan med en dragkedja i mitten , så jävla fin ! jag längtar tills imorrn hhehe ..  nu har jag nog inte så mkt mera att skriva , vi hörs ! / julia ,<3

nåt grejsimojs dom håller på med i den här skolan just nu :P "starkids"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0