life is so fucking real .

Hej bloggen . idag var en vanlig dag , nästan  inga konstigheter . började nio , på slöjden blev jag klar med en ljustake ! haha . sen på musiken så spelade vi piano , det är faktist rätt kul ! mihi . oooch sen på bilden fortsatte vi med skivfodralen , mitt "band" heter "the star guys" det är en grupp som har stjärnfrisyrer ! asså som ser ut som stjärnor XD patetiskt, men det är inte så lätt att bara komma på nån artist från ingenstans och göra ett skivfodral och skit ! aja det kanske det är men jaja .. hahh . när vi slutat så skulle jag egentligen till mami men jag måste ju ha mín mobil !! så jag åkte hem till pappa .. och började leta .. och leta .. ringde till den .. men den fanns inte ! så jag avslutade letandet för en stund .. pappa kom hem .. HAN ringde .. en tant svarade .. som hittat den i snön ! HAHA snacka om att jag är klantig ! så jag gick iväg till hennes port och hon gav den till mig och jag tackade flera gånger haha , so now i got it ! sover över här för orkar inte åka till mamma för det blev ju lite seeeent .. men imorgon ska jag till mamma , det blir ingen bloggning då ... för har ingen data där -.- om jag inte lyckas sno åt mig min låtsas pappas laptop , som BARA används av han och mamma . seriöst, vad fan kan hända om jag använder den lite ? borstätt om jag frågar snällt om jag får gå in på glosboken.se för det är ju skolarbete XD åh , jag hittar inte min kamera sladd :( nu funkar ju den !! :( jag har upptäkt att jag är proffs på att tappa bort saker ! skåpnyckeln blev väll det senaste jag tappade bort .. fast den låste jag nog in i fredags när jag lånade min extranyckel av Pelle och gav tillbaka den efter jag trodde jag hade min riktiga i väskan .. aja jag ska fråga om extra nyckeln imorgon ! han borde bli lite trött på att jag frågar om den hela tiden ? XD nu tjatar pappa om att jag ska äta kvällsmacka -.-
CYA ! / johanna <3




(cp bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0