ingen lust, ingen ork.

åååh , gud jvad sur jag blir på min mamma ! asså jag skulle vara med bea och sophie ikväll  och fter skolan ty p, och så skulle jag följa med kristina till vby en stund för hon skulle köpa godis .. sen när jag är där så smsar mamma mig EXAKTså här : "kom direkt hem efter skolan o s t ä d a ditt rum !! annars blir jag :@ på allvar ! " jag ba , pallaaaaa ! fan vad trött jag blev på henne . så nu sitter jag i allafall i mitt rum med en stor t-shirt och ska städa mitt otroligt sötkiga rum, som jag också funderar på att möblera om (: tänkte kikia lite på google på tips för omöblering , jag har ju ett kanske normal format rum, fast jag kan itne flytta på på mitt "smink-place" haha , och inte på datan och ett par hyllor, det blir för mycket jobb tyckte mamma , men det tycker jag nog med.  kanske senare . idag skulle jag också ha fått mina 300 :- som jag ska få en gång i veckan,  men då ärdet klart som fan att min lillebror ska komma ihåg att jag är slyldig honom 100 :- plus att jag ska betala tillbaka rebecka när jag köpte foundation för 15 :- men det är ju något jag vill :) , annars är det bara soft att sitta hemma . imorrn ska jag ju som sagt sola solarium med bästavännen josefin på förmiddagen ! funderar på om jag ska använda den nya stå upp solaruimet eller ligga .. ingen aning , ska kolla nogare på stå solariumet bara , sen senare ska jag hem och sminka mg för att senare gå på tjemiddag hos älskade malin !
nu ska jag rusa , pussar ! / julia
  vilken ska jag ta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0