I'M HERE BLOGG !

Nu har jag kommit till pappsen , som innebär att jag kan skriva på bloggen XD Hade friidrot idag förförsta gången utomhus idag vid storamossen ! :D vi sprang som tusen hela tiden kändes det som .. jag har tränignsverk ! haha .  jag och några som skulle springa stafett tillsammans typ stog vid ett ställe o då gick det förbi ett fotbollsgäng dom ba: oo snygga tjejer, gå fram och prata med dom ;) hahah och en av dom sa hej till mig VARJE gång jag gick förbi  XD sen fråga han hur gammal jag var jag ba 14 han ba fett najs jag me !! haha var tvungen att skriva det men aja .. jag har lite panik för jag hittade inte min skinnjacka imorse (?) och där låg mitt busskort ! -.- så jag fick köpa en smsbiljett, men nu är mina pengar slut ! hur ska jag göra .. cykla ? 
GODNATT ! 
/ johanna <3

                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0