idag föddes ..

julia och johannas fantastiska blogg ! om man verkligen känner ironin så blir allt väldigt mycket enklare . vi sitt
er här och har precis tjockat oss med en varsin ben&jerry's (: skitgott .. vi har utegångsförbud, så man kan väl säga att den ända räddningen var att träffas och .. inte göra nåt helt enkelt , det är umgänget som är härligt , och så måste man kanske inte vara ute varje helg vilket jag och johanna har STORT behov av  haha . tidigare idag kom johanna till mig (julia) och mötte mig i hässelby hos min mamma , sen åkte vi till vällingby och köpte ben & jerrys , oooooch sen hem till johannas pappa i söderberga. varje fredag i vällingby ser man blatteungar , 10-16 år hänga runt i vällingby , jag menar inget när jag betonar just "blatte" men det är just dom som är där , och samma människor varje gång ! ;O jag börjar undra om dom har nåt liv egentligen? visst, det är skitkul att hänga med andra , men dom bara står där i TIMMAR . jag har sett och nästan lärt känna några i gruppen (kommer kalla det så) och det ända killarna är ute efter är strul , sen fårgar dom om dom får pulla en (?) inte bra inte bra ,.. och så är det ju så sorgligt att man ändå vill gå förbi dom och visa upp sig , eller hur visst är det så? haha , helt underbart att man har så olika tycken ..
men vad händer under resten av helgen?
jo imorrn så sticker jag till pappa i upplands väsby strax efter jag hämtat min enorma väska fuuuullt med kläder som ska räcka hela veckan ut ! sen åker vi väl hem och chillar  som vanligt , det finns ju fan ingenting att göra där , dels för att jag inte har några kompisar . jag och min låtsta mamma brukar sticka ner till centru¨m utan pengar , för vi ahr inga, och bara strå och dräglar på kläderna . men det är väl inte bara vi ?! haha , vafan man kan inte köpa allt hela tiden juuuuu :D sen går hem .. mmm, GÅR !  typ tre kilometer ;S  nej men det är väl ungefär det som komemr hända , sen blir det jävligt mycket plugg ockå -.- ska vi se .. NO, matte, och engelska .
japp , inte så värst rolig helg inte förutom idag då :D haha ,
vi ses & hörs <3

ja , min var något större än johannas ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0