diva.

josefin frågade precis om vi skulle sola solarium i helgen , superkul att vi äntligen ska träffas ?! haha,  vet verkligen inte hur länge sen det var .. i alla fall , det blir i helgen tror jag . då ska jag också på en underbar och efterlängtad tjejmiddag (: min helg sög . man kan rent ut sagt säga att jag aldrig har haft tråkigare . riktigt synd eftersom jag inte har varrt hos pappa på jätte länge , men vardan där består mest av bråk och skrik (?) men så är det .
och juste fan ! FAN VAD JAG BLEV SUR IMORSE , VET NI VARFÖR ?! jo för fucking snön kom tillbaka -.- asså jag fattar bara inte  , vart kommer den ifrån och varfan i helvete  är den när det är fint väder ? nu får jag damp och borde sluta prata om snööööööööööööööööööööö ! men jag tror ändå inte att jag är den ända som får det ,ALLA verkligen alla deppar . borde inte gud förstå snart? haha , nej men nu måste jag nog gå , blev skitsugen på latte , ska nog göra en :D ?
annars har det inte hänt nåt speciellt annat än att jag inte kan gå på min lektion i backlura för att vår härliga , underbara och jätte verkligen JÄTTE trevliga engelska lärare barbro bernt gav oss en så självmordsbenägen läxa ! (:
cia / , julia .
bild sen fredags :



en jättesöt tröja som mami köpte till mig för cirka nån vecka sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0