DH !

just nu sitter jag bara framför datan och har ganska precis kommit hem från bion som jag var på med min kusin ida, vi kollade på marley&jag. väldigt bra film, bättre än jag trodde , men den va också grymt sorglig för det handlar ju om en hund (marley) som dog .. haha jag kämpade verkligen för att dom där dropparna inte skulle trilla ur ögat xP
om en så där tio minuter så börjar ju "veckans" höjdpunkt som alla säger, och klart ni måste veta vad det är, DH så klart för er som itne fattar ;(desperate housewife) haha . sen efter det måååste jag kju bara plugga till spanska testet imorrn som jag intehar övat ett skit på ! :( måste bli bättre på att göra saker i tid, idag var ju tanken att jag skulle plugga och göra klart hela veckans läxor , men imorrse så vaknade jag med alice och lotta som hade sovit hos mig eftersom vi hade stuidedag idag, sen drog dom vid halv två kanske .. och sen vare in i duschen och fixa sig för vid halv fem skulle jag ju vara utanför biografen i vällingby . i vällingby passade jag också på att köpa nytt puder och en ny mascara , det blev maxfactor den här gången , och förra Lore'al . haha, jag gillar att testa nytt. annars har ju dagen varit för underbar! speciellt när man vaknade i sommarväder ?! fan vad glad jag blev , vi åt frukost ute på min alltan till och med. 
haha , det va riktig nice!
nu känner jag iaf att jag borde ta fram läxorna och samtidigt förbereda mig för dom desperata hemma fruarna ! hare gött / Julia ,

Kommentarer
Postat av: waaasim

julia har skippat blondin livet ? ;)

2009-05-18 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0