det snöar ?

Det brukar nästan alltid vara såhär i mars/ april .. ena dagen är det strålande sol, nästa dag snöar det .. hehe .
Idag vaknade jag och hade drömt massor av drömmar :O helt sjuka . seen ringde jag till alla och frågade om nån kunde ses, men ingen kunde ! och då !!! svarade fanny så vi åkte till stan . Pappa och Emelie blev lite sura eftersom dom tydligen bestämt att vi skulle gå till nått café ? men jaja.. I stan köppte jag en tshirt och en bh från hm.. en randig tröja och jeansleggings eller vad det heter på bikbok och ett linne från stadium + hårspännen :) sånna här små svarta, jag utnyttjar verkligen sånna ! Fanny sa att det är sista mia & klara idag , jag hoppas det är det ! i looooooove it . sorgligt att det inte är exakt varje söndag året om ! åh, imorgon börjar skolan igen .. jobbigt .. hoppas jag får godkännt på alla proven vi haft nydligen, om man får tbx dom denna vecka?
Puss&Kram / johanna


                                                                    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0