musik gör mycket, put it on & read.

 

Jag har blivit så jävla sur på att kämpa för dig nu, du har visat ditt & jag mitt. Och jag har kommit fram till att det jag gör inte leder nånstans, och det har det inte gjort under en lång period. Jag har motstått andra på grund av dig, jag har fällt tårar för dig, jag har gjort det jag kan för dig. Och det gör mig helt pissed off , för du har visat att jag inte hade nån anledning till att göra det.
Jag säger att jag släpper dig nu, som jag flera gånger sagt. Men nu det kanske är på tiden eftersom jag ändå inte kommer se dig mer. Jag har inbillat mig saker om dig, men sanningen bara visar sig mer.
Fan jag skulle bara ha sett dig som en vän från början,


killar är inte allt , men dom är mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0