det går inte att ladda över bilder

Hey alla , ska försöka skriva även om jag sitter här halvsvimmad om man kan säga så (?) Nej men solen är underbar även fast den kan få en att bli helt yr & borta från verkligheten :P Igår kom jag iaf hem från Dalarna , vi satte upp vår lilla studdsmatta som vi har köpt haha, riktigt najs. Sen idag vaknade jag av solen som strålade in genom mitt pyttefönster , och vääärmen hallå! Jag kommer älska den här dagen , och imorrn kommer det ju bli varmare. Det är nästan som undrar om man verkligen kommer klara av den värmen eftersomjag knappt kan vara ute idag. Det kommer bli trevligt i alla fall, för Bea och jag ska träffas ikväll, då kanske vi går ut .. men hon kommer runt 8 tiden så vi får ju se om vi hinner.Och ungerfär hela veckan ska vi schteeka i solen & bli Nogger x) Ouff , asså solen fick mig att vilja gå ut och fortsätta sola nu. Ses när jag får tid suckers! Solen here I come ... !
/ julia
 går inte att överföra bilder :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0