goodmorgon

Godmorgon alla sötnosar!
Dagen ser skitfin ut , som den i för sig ska göra :P Om inget annat är planerat för dagen ska jag nog bara sitta på vår altan- balkong och sola skiten ur mig. Har faktikst fått riktigt mycket färg i ansiktet , precis där jag vill ha det!
Måste bara säga om igår på kvällen .. Jag var på väg upp för våran trappa , sen så ser jag nåt springa förbi som en vind. Jag blev riktigt rädd. Sen när jag kommer upp så ser jag en katt på våran ballkong (?) Och hur fan kom den dit? Så jag började gå mot den för att kanske bära upp den och gå ut med den , men som vanligt ska pappa komma upp och ba, : få ut den här ifrån! " och nästan skriker det. Katten blev bara "lite" rädd och sprang ut på balkongen igen, sen när jag gick mot den så sprang den in .. så höll det väl på så ett tag. Sen stängde jag balkongen när den var där stackarn, satt vid dörren och mjaoade .. men den fick ta sig där ifrån själv :P

riktigt ointressant, wellewell .. That's me.
Om inte annat så kommer Johanna till mig på måndag och vi ska vara med varandra hela veckan i så fall , för vi har inte setts nån gång på lovet! skamligt , så det ska bli skitroligt ;D Ska fixa solstolen nu tror jag. VI hörs senare babes / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0