I'm cleaning

Det är ny vecka nu, och det var förra veckan jag städade, ändå så sitter jag här veckan efter och storstädar - igen.
Har precis tagit ut mina största möbler ur rummet, dammsugit & just nu väntar jag bara på att det moppade golvet ska torka. Sen hade jag tänkt möblera om! Det är riktigt kul , så hoppas det blir bra.
Vi har inga läxor , och jag kommer inte till skolan imorrn för jag ska till huddinge sjukhus, kan det bli bättre en tisdag/onsdag?! Nej, helt klart inte. Sjukhuset är inget problem för mig, jag ser bara fram emot och se hur länge till jag behöver ha min korsett . Efter det så ska jag och mammsen åka och köpa avslutningsklänning + skor till det. Härligt.
På tordag blir det grönan, ser inte fram emot det pga. vädret , men kan inget göra. Och på fredag ska vi på bio.
Ojoj, tid för städningen nu! stor puss / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0