sommarvädret på topp? tror inte det

Today, är det fredag! Men det kommer inte vara en så speciell dag nu under sommarlovet ju :)
Tyvär är vädret grått som fan, och spöregn. Nyss var jag i Lidl med pappa. Satt nyvaken i en stor pösig tröja & mjukisbyxor , med en ruffsig bulle i håret och påsar under ögonen, och så kommer plötsligt pappa hem från jobbet och säger ;- kom nu drar vi till Lidl.
Svar till den extremt uteslutna kommentaren ; -pappa, kolla på mig?
han;- men gå & fixa dig en snabbis då.
Jag; -* stampar upp för trappan med stora steg & ryter* 
 
bra uppväckning pappa, t a c k !

under dagen ska jag städa lite, för på eftermiddagen kommer farmor och bosse hit. (bosse är min halvfarfar).
Vet inte om jag orkar sätta på smink , men lite fräsch vill man ju se ut när dom kommer ..
Har inte så mycket mer att komma med just nu , nu får ursäkta mina deprimerande texter och låtar , men när det gäller killar & kärlek så går det inte direkt åt rätt väg just nu...


I hate this

/ julia wittrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0