på tal om killar enligt julia nu då ...

Det är riktigt jävla jobbigt med killar. Dom kan göra en till den "lyckligaste"  människan på jorden , eller också trycka ner en och svika en till botten. Så varför gillar vi dom? Jo man väntar bara på lyckan. Vägen dit är jobbig , och när man väl är där och är som lyckligast väntar man på sveket. första gången jag blev kär på riktigt var jag så glad. Jag har ingen aning varför, jag gillade en kille .. men samtidigt mådde jag sämst - ever. Det var som jag sagt tidigare , en av de sämsta tiderna i mitt liv. Men hallå? tänker ni , det är bara en kille. Ja, det är bara en kille,  men en kille är mycket. Precis som ens mening ; killar är inte allt - men dom är mycket.Fick precis höra en sak av en "föredetting" . Det gör ont , men tyvär har båda gått vidare , och vi båda sumpade chansen när den väl fanns. Jag ville bara få ut allt , speciellt om K...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0