Ny bikini på g

Godmorgon!  Jag blev ju hämtat kvart i 8 imorse av pappa , satt jag är redan vaken - en fredag på sommarlovet. Tack. Vi åkte till Coop extra & handlade mat, nu när jag är hemma gör jag inte annat än att sitta vid datorn.


Sen på vägen hit kom jag på att -  ja men juste, jag behöver en ny bikini! Så nu gäller det , årets bikini ska köpas och den måste vara superbra , annars är det ingen vits tycker jag. Jag vet bara inte vart jag ska kika? H&M har blivit allt för uttjatat, och jag hittar ingen speciell som jag verklien dyrkar .. New yourker kanske är bra, hm..

okej, den här är från H&M - men bara för att det är rea skulle jag kunna tänka mig den.



den fanns det en vit-grön randig bikini på Gina Tricot, väldigt fin! men med tanke på Hammarby färgerna ... fan.
kan tyvär inte lägga ut den , men ni som känner & kan hjälpa mig, hjälp mig.
 
kiss&hugs - julia


Kommentarer
Postat av: Fanny

shit snygg!

2009-06-26 @ 16:16:17
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0