Nationaldagen

Hej älsklingar! Jag är hemma själv för tillfället, eller ja, till ett inatt. Mammsingen och styvpappa är på bröllop och ska antagligen festa en del. Jag är skitglad just nu, ser inga beskymmer! Patricia älsklingen ska komma snart, hon hade tråkigt och jag är ensam hemma so why not? Har ingen aning om vad vi ska hitta på, jag vill dra in till stan .. det är ju nationaldagen, fast, vad gör man i stan då? Jag vet inte, därför vill jag åka dit och kika. Wellwell, när hon kommer ska jag hoppa in i duschen, sen på kvällen ska vi ut hoppas jag. Har ju ff nu, så vi kanske kan vara hemma hos mig ett tag om det skulle behövas.
Igår hade vi mys hemma hos Patricia med ´Kristina och Rebecka. Först kom Conny & Pontus dit, men dom drog strax därefter, senare kom Chris och hans kompis Niklas och kollade klart filmen som vi såg på med mig och Patricia, för dom andra hade åkt hem. Idag vaknade jag hos P, och åkte hem vid kvart över tolv.
jag hör av mig när jag behöver, pussar eran julia.


Kommentarer
Postat av: Lala Blondini

Riktigt snygg header! I love pink u know ;D

2009-06-07 @ 18:17:47
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en riktigt bra helg :))

2009-06-07 @ 23:44:53
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) när får du sommarlov ?

2009-06-08 @ 05:11:28
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0