Midsommarafton

Tjatja bloggen, känns ju faktiskt inte så meningsfullt att blogga när jag inte har några bilder .. men det får väl bli så ;P
Vi har precis varit på fika hos mattias släktingar typ , tidiagre idag var vi i en affär där det fanns massor av fynd, så jag hittade ett par chockrosa mjukisbyxor, gillar dom faktiskt. Men jag hade hellre haft ljusrosa. Iaf , sen köpte jag ett vanligt svart linne från Vila . På vägen hem ska vi också ( eller jag ) shoppa loss på en annan fynd affär med märkes kläder som det är rea på, alltså i hela affären. Ska försöka få med mig ett par skor hem också, dom där vita är inte så fina längre trots att jag bara användt dom i ca 3 dagar.
Vi ska på middag ikväll & så kanske jag ska träffa Carro och Jessica , mina sysslingar i samma ålder som jag :)
men vi får se, har knappt hälsat på dom på 1 år .. helt galet . Så, nu måste jag sätta på lite av min nya mascara som jag fick av mami. Vi hörs senare darlings, puss! / Julia
glad midsommar btw !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0