Med bea

Hej! Kom hem nu efter ungefär 2 dagar med Bea. Jag skulle ju ha sovit hos henne 2 gånger nu, men pappa ville ha hem mig idag tydligen, men det är för att mina syskon åker till Iran snart till sina kusiner osv. Igår iaf, så gick jag och Bea ut med hennes hundar ,Ville & viggo. Viggo är bara en liten valp, haha han får till och med plats i min sko .. Vi drog till åkermyntan, hyrde en skräck & en komedi. Den läskiga filmen hette "Creep" som handlar om en vidrig människa (?) som dödar folk i tåg på natten, låter som en typsikt rysare . Sen hyrde vi nån med Paros hilton. Vi köpte också Nutella, Chips och geisha! Mumms :) Vi gick hem, kollade på skräckfilmen & sen ville vi gå ut så vi fixade oss lite och träffade senare på kvällen Jocke, Ogge, Sebbe & typ nå patrick tror jag. Och ja mamma, vi var hemma i din tid.

Sen idag vaknade vi i solväder ! Jag visste att det skulle klarna upp, det är sällan jag säger det , men Sverige HAR faktiskt goda sidor ibland. Så vi låg på studdsmattan och solade imorrse, lagade mat & sen hämtade pappa upp mig :/
Lite kort om vad jag har gjort igår & idag. Det här är trailern till "creep" , riktigt scary!
 
En kvinna som har varit på fest tänkte åka hem, hon fick inte tag i nån taxi så hon gick till tunnelbanan. När hon satt och väntade på det sista tåget för kvällen, var det folk där. Hon klunkade i sig lite alkohol och somnar sedan. När hon vaknar är inga där. Det är tomt. Till sin förvånad springer hon upp till in/utgången, men det är låst. Hon går ner igen, och väntar på ett under då ett tåg kommer. Hon kliver på och andas ut, hon är själv. Mitt i en tunnel stannar tåget & ljuset släcks...
ett tungt, hest och obehagligt läte hör hon då tåget stannar, hon ser ett ljus framför sig, det är hennes manliga vän. När han börjar klänga på henne öppnas dörrarna och han dras ut. Han skriker & plöstligt ser hon hans blodiga hand komma upp från marken. Han säger till henne med hans sista ord "run" ...

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0