Jag är mätt!

Halloj! Jag är verkligen proppmätt just nu! Det blir så himla mycket fikande när farmor är här så man kan inte ana. Vi var på Mc donald's nyss, sen när vi kom hem så blev det jordgubbar med grädde och glass vilket var helt okej. Nu när jag precis har satt mig vid datan så ropar dom om jag vill fika med sockerkaka? haha, nejtack! Ikväll ska vi tydligen kolla på film med kakor osv .. inte bra för min mage. Men jag ska ju hålla mig. Idag tidigare svängde vi förbi Väsby centrum. Där hittade jag ett par vita vanliga ballerinor som jag verkligen behövde. Jag köpte också ett par shorts som jag kan springa runt på stranden med, dom är turkosa och passar perfekt till min sweden - överdels bikini :) Jag hade bara 200 :- men lyckades få det jag ville ha mest av allt. Det kallas fynd, & jag älskar det! Imorrn ska jag köpa ett par gråa mjukis shorts igen , men i storleken XXS , hur ska jag våga?! Jag har egentligen S men det är så satans snyggt när det sitter åt + att min rumpa inte är den minsta .. hehe. Well , det tråkiga vädret har för sin del fortsatt. Riktigt segt! Sommarlov var ja' , vi får ju se när det verkligen börjar . Men jag tror faktiskt att det bara är tillfälligt , och att det kommer spricka upp om 1 vecka eller 2 . Men det är bara vad jag tror och det stämmer för det mesta inte (:

jag har verkligen sämsta webcam, men ni ser ju .


 kiss / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0