ingen rubrik

Hej käraste bloggen, nu har jag skitit i att skriva på ett ganska långt tag ... så jag kan ju med lust nu skriva det som hänt :)
Igår, tisdag, var det såklart att alla skulle ut, så på kvällen mötte jag upp Bea, Klaralee & Sophie och vi drog direkt till Allmäna. Klockan var bara runt 8 då så nästan inga var där. Bea och jag tyckte det var segt där så vi började gå mot Riddersvik för att möta andra kompisar (som inte var där när vi kom). Men det var folk där, så vi snacka med dom och till slut kom Fabian och några andra. Vi umgicks hela kvällen & hade "kul" tills när vi skulle hem och mina reservnycklar försvann .. Jag skulle alltså egentligen vara hemma runt halvtolv , men eftersom nycklarna försvann så kom jag hem vid ett tror jag. Men jag hittade dom!  mamma är nog inte så jätteglad på mig, jag har typ utegångsförbud sen efter en sak som hände i lördags , menmen, jag är inte ensam om att vara problem barn, vilket jag tror hon tycker jag är i nuläget ;P'
Aja, idag blir nog en väldigt chill dag, ska sitta hemma ikväll med choklad & spela The sims haha xP det är jävligt mysigt!

haha snygg min där bea ;) <3 (sen i tisdags)

dagens låt ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0