In the car

Heej alla! Det blev ett undantag med bloggningen då .. Jag kommer kunna blogga , vilket är super. Just nu sitter jag i bilen med mamma, Mattias, Jonathan & Johannes , alltså är det fullt i bilden, men inte allt för ivrigt som det brukar göra. Jag har bara 7 minuter på mig att änvända datorn för sen är det Johannes tur igen, haha , det blir en jävlans massa tjaffs om vi inte följer tiden .. jag får iaf skynda mig. Klockan är ganska sent för att vara på väg till Dalarna, men min brorsa fyllde 6 år så vi hade gäster och kom inte iväg förren kvart i sju skulle jag tro. Jag har som sagt inte så mycket tid, och hinner inte blogga om nåt speciellt, jag sitter också i en bil, vad ska man skriva då? Plus att jag börjar må lite illa nu satt .. vi hörs hörni!
puss / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0