hjälp julia

Jag börjar komma till det där läget när jag får dåligt samvete när jag äter något onyttigt. Jag kan inte avgöra om det är bra eller dåligt, för jag vill tänka på min figur & vara smal. Men det är jobbigt. Saken är att jag troligen inte förändras när jag tänker på det , men det känns som det och det är det som är jobbigt. När jag inte tänker på det så förändras jag nog inte heller, det är ganska självklart. Det som är vanligast är att man påverkas av andra, asså, det är självklart i första läget. ååååååååååh vafan? Kan man inte bara få ha den kropp man vill ha? Jag vill fixa min drömkropp nu ....... panik!

the right thing to do now ; ta fram vågjäveln , fixa ett schema och gör dig själv stolt nästa gång du väger dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0