hemma från stan

okej, nu har jag varit i Stan hela dagen och OM jag är trött i fötterna ... herregud! Vi har gått genom hela världen känns det som. Kikade iaf lite i affärer efter ett par shorts men hittade inga, attans. Sen senare gick vi till skansen för allsång, men bara på genrepet, men det är ju precis som riktiga allsång ;D satt det var lite kul. Sen var vi tydligen "tvugna"  att gå ända till T- centralen igen. Riktigt jobbigt med andra ord. Såg Paow & Amir på skansen, dom gick förbi mig. Vet inte om jag borde vara stolt, dom är ju trots allt liiiite kända iaf.

Lite kort om min ganska trevliga dag , fick med mig dessa hem. Onödigt som fan, men dom är rätt balla trots att man bara mår illa & ser randigt haha. Visst är jag ball?!  (finn lite ironi i det hela) .............
blööööööööööööööööö hejdå!  / julia

Kommentarer
Postat av: Nina

tack sötnos =)

2009-07-01 @ 09:42:42
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0