Haha,...

Haha , ännu inatt har jag drömt om samma sak som igår .. Dessie & Paow. Handlar det om besatthet? är jag desperat över dom? Maybe I am.. Iaf av deras bloggar. Första natten jag drömde , så var det bara om Dessie. Jag sov över hos henne den dagen vi hade vi hade solat solarium (så typiskt dessie ju) Jag var så jävla stolt över att jag hade sovit över hos henne och smsade Johanna direkt. Saken är att .. hon är riktigt snäll, vilket jag tror hon är i verkligheten också.
Inatt drömde jag att jag och Johanna första träffade Dessie , sen gick vi in till Paow's "slott" (haha!) och in i hennes rum.När vi var där så var Dessie helt osminkad, så jag frågade ; har du varit i skolan utan smink idag? Hon ; nej jag hade as mycket smink på mig,men pallar inte nu :P Sen kom hon, tjock & knubbig. Första tanken var då att hon redigerar alla bilder på bloggen så att hon ser smal ut. VI gick till donken , och åt hamburgare med efterrätt. Och paow åt upp allas efterrätter xD
I drömmen var väl Paow ganska stöddig, och Dessie jättetrevlig och lätt att vara med som jag minns det!
Vilka drömmar hahah , jag tror fan jag är besatt av dom. Men det är väl det dom gillar :P

Lite kort om mina sjuka drömmar ... Idag kommer Farmor på kvällen och stannar tills på onsdag. Så det blir ändrade planer för mig och Johanna. Jag tror jag kommer till henne på Onsdag om inte annat. Kanske ska träffa en och annan och "prata ut" Hehe .. hemlighetstämplat.

Godmorgon by the way! puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0