can't be toach, can't be move'd

Äntligen får jag skriva i vår underbara blogg igen, hähä. Hemma äntligen efter ja en ganska halv jobbig dag. Vi städade hela korridoren och alla rum .. Sen när jag slutat åkte jag till brommaplan och stötte på Maja, såklart hade det blivit nått cp på tappströmsbron så vi vänta typ en halvtimme .. missbrukade godis och väntade ännu mer .. Sen fick vi nog och hon åkte till sig och jag åkte till pappsen .. Har faktist ingenaning om vad jag ska göra i helgen .. Min mobil har blivit helt fuckad -.- den har fått samma "sjukdom" som min förra. Altså funkar inte att skicka sms, få emot sms, ringa eller ta emot samtal ..  Ganska onödigt att ha den om det viktigaste inte funkar! JAG VILL HA EN NY MOBIL .  
 Puss / Johanna
läskig bild menmen höh




Kommentarer
Postat av: Fanny

du är så himla sött gumman! (:

2009-06-05 @ 16:54:33
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0