Bikini

Ett av det bästa med sommaren är ju att välja bikini. Jag har kollat nästan alla dagar efter bikinisar , på internet och i butiker . Men jag fastnar inte för något. Sen nu idag kikade jag på tradera vilket jag aldrig gjort förut, och då hittade jag en billig överdel. Det är en sweden överdel från cubus, har ingen aning om dom sålde den dyrare på Tradera, men det struntade jag i. Till det ska jag hitta en sexi underdel! haha , Hoppas jag får mest uppmärksamhet på stranden.
Aja, kan ju lägga ut den här. Den kommer väl nån gång snart hoppas jag.
HELT NY--BIKINI - STL.38    FRÅN  CUBUS----SWEDEN
underdelen är riktigt utesluten,  köper den bara för överdelen.
 
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0