<3 bästavän

kommer du ihåg texten gumman? Den stämmer upp till 100 % älskling! It always does.


Har inte lust att berätta det här egentligen, men nånting tvingar mig.
Det är för att jag behöver det, lika så mycket som jag behöver dig ..
Du är min solstråle , jag blir varm & glad i hela kroppen när solen stiger fram.
Jag önskar jag kunde ha dig vid min sida hela tiden, för jag behöver det , jag måste ha nån som stöttar i alla lägen, och jag vet att du gör det. Du är viktig för mig johanna, du är riktigt speciell. Learn it. Alla problem jag vill prata riktar sig mot dig, för du är den ända som förstår hur det är egentligen. Vi har inte kännt varandra länge, men länge nog för att jag ska kunna säga hur jag känner när jag blir sur, eller irriterad på dig. För jag vet att du innerst inne vet vd jag pratar om, även fast du inte alltid visar det, för du känner mig. Jag vet att du känner mig.
Jag kan i alla fall inte klara mig utan dig , du är min number one, den första jag går till när jag vill prata. Jag känner mig absolut tryggast i din närhet , behöver inte anstränga mig för något, utan kan bara vara riktiga Julia elisabeth wittrin.
Jag kommer finnas för dig i vått & torrt , kallt & varmt, soligt & regnigt . I alla lägen, alla.
jag Kan stolt säga att jag älskar dig för den du är, den som förstår, den som finns för mig, den som jag är gladast med, den som jag njuter av att vara med.
Jag älskar dig Johanna jonsson du är allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh kommer ihåg. Det finns INGEN som dig Julia,du är den bästa av dom bästa och jag finns för dig i alla lägen.Glöm ALDIG att jag älskar dig. <3

2009-06-26 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0