2 day

Idag blev det mycket sol och bad! Vi cyklade till en riktigt mysig strand och hade med fika och så :) När vi kom tillbaka tog vi fram typ frigolitplattor och "åkte" på i en bäck precis vid huset, hahah jag kan bli riktigt barnslig .. :$ Efter det blev jag helt slut och sov lääänge .. Nyss såg jag Gabriella Linn Emelie och Isabelle på " I taket lyser stjärnorna" på dvd. Hadde inte sätt den tidigare, den var jättebra och soorglig .. Imorgon ska det ju också bli bra väder ! :D hoppas det blir så resten av hela sommarlovet! det ska det, har jag bestämt!
Ha det så bra! / Johanna <3

 hahahahahahah
hitta en bild på mig från förra sommaren, så man kan se ut .. töönt

/ johannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0