1 evening in hötorget ..

Hej bloggen. Min eftermiddag och kväll tillbringades med Fanny. Vi köpte biljetter till bion typ 3 timmar innan den börja haha. Den var ju från 15 så vi gick i tid så vi visste om vi skulle gå på nån annan ifall vi inte kom in haha. Men dom trodde typ vi var 15 så det var chill. Vi gick runt lite i stan och jag köpte ett diadem som jag läängtat efter att köpa och en macara!  sen blev klockan 17.30 så vi gick och köppte popcorn och så .. men när vi tänkte gå in i bion sa hon att den inte började föräns om en timme, blonda som man var tänkte vi 17 som 7 -.- haha ..... Så vi satte oss där och vänta typ. Sen kom typ 10 blattekillar och prata med oss så vi blev underhållna iallafall :) det är alltid så just när jag är med Fanny just blattekillar visslar och börjar hålla på hahah vet inte vad det är ... Sen börja bion och då blev det inte lika roligt .. eller den var lite rolig men mäst hemsk och obehaglig och äcklig typ hahah men rekomenderar verkligen "Drag me to hell" !haha skaka as mycket när vi gick ut därifrån XD sen åkte jag hem .. 
puss / johanna  
haha

Kommentarer
Postat av: Fanny

så oroligt heta man kan vara då. xD <3

2009-06-16 @ 11:07:49
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/
Postat av: johanna

hahah <3

2009-06-16 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0