you make my day

Haha, tjejer .. Jag saknar er så det gör ont, på riktigt! Utan er under alla dagarna skulle jag inte må så bra som jag gör, och inte vara så jäkla glad som jag är. Ni gör min dag hur underbar och rolig som helst. Kan bara säga att ni ger mig ork. En dag utan er är ingen dag alls. Jag behöver er hela tiden, jag kan prata om allt, vara mig själv och skratta äkta skratt. Ni vet ju själv hur glada vi är när vi ses? Jag har aldrig visat hur mycket ni betyder för mig .. Men nu gör jag det. Vi håller ihop och gör en tråkig glad rolig. Ni ser ju bara bilden från matsalen, kommer ihåg hur mycket vi garvade då! Haha, saknarsaknarsaknar! ... Om jag nu skulle sakna skolan av nån anledning skulle det ändast vara för er.I need you babes.



Lotta Hannah Alice Felicia Malin. Ni är äkta kärlek upp till 100.
Puss, Julia


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej :D

Just nu har jag en tävling på bloggen där vinnaren får en länkning. Det du ska göra är att mejla in en vänskapsbild till mig. Men kika in och bläddra ner på min blogg och läs mer.

Ha det bra :)

2009-07-21 @ 10:30:16
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0