Wanna look like


är det bara jag som tycker Carmen Electra är hur snygg som helst? Hon har ett speciellt utseende, så jag förstår om man kan ha olika tycken.. Men kolla också på håret! Färgen, längden.. och ja vet inte allt. Gud vad jag älskar henne. Mitt egna hår? Jo det är tunnt, kort och slitet. Skulle göra nästan vad som helst för att få hennes hår. Första gången jag insåg hur snygg Carmen var, var när jag höll på mycket med http://www.stardoll.com/ . Haha, var dock 10 år när jag började och höll på tills jag gick i sexan :$ Men nu är det slut med det. Anyway, Hon var till och med snygg då när hon var tecknad.. åh, I wannabe her! Jag ska se ut som henne i äldre dagar. Bestämt.
Lovelovelove/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0