trött

Nu kom jag precis hem från stan med Lisa. Och är väldigt trött, och ont i fötterna! Först åt vi lite på Mcdonalds sen åkte vi mot tc och tittade runt lite, sen gick vi mot kungsan och myste lite. Rätt så fint väder var det ju också! Och sen vid halvåtta åkte jag hem.. På tunnelbanan satt det två killar brevid mig .. en av dom tittade skit mycket på mig .. När jag gick av där jag skulle gå av så kom den ena killen efter mig och sa först typ hey! jag försökte liksom gå iväg för orkade inte prata .. men sen när han lyckades få min uppmärksamhet sa han typ " i saw you on the train.. and i think that you look very beautiful" och så började han babbla om massa saker på engelska .. det kändes som han skulle typ dra tag i mig och typ våldta mig för han prata om att han bodde nära här .. och han ville lära känna mig .. Sen tog jag hans nummer, men noway att jag tänker ringa :) haha var tvungen att berätta.  Innan vi åkte hem gick vi över plattan och såg en liten Michael Jackson "minnes" stolpe typ.. så vi skrev med ögonbryns pennan jag köppte på ett kvitto och satte upp en liten fin text ..(a)


vår lilla lapp till vänster.. Det står ungefär "Lisa & Johanna miss you, we want you back"



& några bilder från tidigare :


haha visst är dom lika ? XD


hihi

söta Lisa på ett lejon ^^


Det blev lite mycket bilder men aja.  Puss!

/ Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0