Today

Hej! Har precis kollat på Kvarteret skatan.. haha. Så sjukt onödigt program egentligen, men jag kan inte låta bli att skratta lite. Meningslöst men kul. Jaja, jag sitter iaf i mitt rum och lyssnar på "My Humps" med hög bas. I like it!

Jag och kristina gick till allmäna idag med ju, men lite för sent faktiskt. Solen gick ner direkt när vi kom dit, och sen började det regna, men vi gjorde en liten "koja" under träden och sen kom solen fram och solade tills det blev för kallt. Sen gick vi hem till mig, och runt kvart i åtta knallade hon hemmåt. Kortfattat om min dag.
Det blir för det mesta bilder nudå, ska försöka skriva nåt vettigt sen ;) .

Jag älskar dig syster! <3






Dagen outfit ( innan jag bytte om på allmäna )

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Kristina

älskar dej oxå syster.. men vafen? min näsa på första bilden ser lite failad ut.. redigare är du snäll :)

2009-07-17 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0