städning på g

Hej!  Kom hem för kanske 15 minuter sen, och redan då hade jag bestämt att jag skulle storstäda mitt rum. har redan börjat lite, och det har gått bra. Men jag tycker redan det har blivit lite tråkigt, hur ska jag klara av resten .. aja, kämpa!

Jag sov ju över hos johanna igår , vi hade det kul som alltid. Haha, med samtidigt är det som hon säger .. vad gör vi egentligen? Vi har kul iaf. Vi badade i kyrksjön. Och fan vad varmt det var för att vara vatten man badar i lixom. Det var jummet (stavning?) Jätte skönt att bara faktiskt. Vi fortsatte med mys hemma, sov och ipå förmiddagen hämtade mami mig. Så nu sitter jag här och ska fortsätta städa nu! Cya / Julia.

DET GÅR ALDRIG ATT FÖRA ÖVER BILDER FÖR MIG. FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0