nu när niorna lämnar skolan ..

Det är helt rubbat hur jag tänker egentligen, men jag vet att jag inte är ensam om känslan. Det pratas ju om hur tråkigt det blir nu när niorna lämnar Villastan nu efter lovet. Haha, och fråga mig inte varför! Antagligen är det för att man inte har så många att "visa upp sig" för, inga att vara nervösa för och man kan inte kolla pådom "heta" killarna. Jag kan nästan börja gråta över det (töntig som jag är) men det är för att det kommer in nya elever, vilket jag inte vill. Och det känns som att skolan får en helt ny look eftersom det mesta man såg av var just niorna. Och herregud, tänk er när vi går i nian, vill inte ens tänka på det. Inte nog med det, nu börjar betygen också. Ingenting som oroar mig, men just tanken .. nu måste man verkligen satsta om det ska gå bra i nian.
Men aldelles nyss iaf, så var jag inne på youtube och hittade en video från skolavslutningen som förmodligen några tjejer i nian gjorde. Det står "nu lämnar vi villastan". + sorglig musik .. aja, jag lägger ut den. Ni som känner som mig kommer få en klump i magen, Just know it. Själv kunde jag bara kolla på den en gång .

/ Jw.

Kommentarer
Postat av: Kristina

vad äckligt med svenskrap till bilderna! kunde ni inte tagit någon bättre låt? <3<3

2009-07-25 @ 13:18:44
URL: http://krizzmes.blogg.se/
Postat av: sofie

haha det var jag som gjorde den! Letade efter en bättre men det var typ den enda sorgliga jag hade och nu orkar jag inte byta ;) <3

2009-07-25 @ 18:43:31
URL: http://anything.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0