.. när man inte har något att göra.

1. Fullständigt namn? -  Julia Elisabeth Wittrin
2. Ålder? -  alledels snart 14
3. Smeknamn? - Wittrin, Jullan
4. Ögonfärg? - blåa!
5. Hårfärg? -  mörkbrun
6. Hus eller lägenhet? -  både och
7. När är du född? - 1995, 21 augusti
8. Klass? - 8:an efter lovet
9. Vilket år tar du studenten? - hehe ..
10. Något jobb? - faktiskt inte.
11. När gick du upp i morse? - halv tio, pga av min underbara farmor .. (:
12. När ska du sova? - hah, när jag blir trött
13. Duschat idag? -  Nej, men ska
14. Kramat någon idag? - Farmor
15. Pussat någon idag? - noepp
16. Vad har du ätit idag? -  en fralla
17. Dagens klädsel? - Pyjamas än så länge
18. Dagens smink? - Skippar idag
19. Dagens sötnos? -  han vet.
20. Dagens roligaste? -  ingen!

SOCIALT:
21. Har du många vänner? -
tror jag, klarar mig iaf.
22. Vem kramade du senast? - Farmor fortfarande ...
23. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen har haft chansen.
24. Har du pojk-/flickvän? - Nej,
25. Vem pratade du i telefon med senast? ähm .. mamma
26. Vem fick du senast sms ifrån? - Simon.

FAVORIT:
(JUST NU)
31. Film? -
min stora kärlek
32. Låt? - break my stride - blue lagoon
33. Mat? - Lasange - alltid.
34. Dryck? - cooooola
35. Färg? - Ljusrosa
37. Stad? - Stockholm
38. Land? - Sweden ofc.
39. Ämne i skolan? - haha. Engelska
40. Människa? - Johanna

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
älskling :)
42. Personen du kysste? - shit.. ingen aning
43. Gången du spydde? - typ .. i höstas
44. Gången du grät? - inget minne.
45. Pizzan du åt? - disco pizza haha
46. Gången du var i Göteborg? - ca 3 år sen
47. Gången du var i Stockholm? - alltid här?
48. Gången du var full? - strax innan sommarlovet.
49. Gången du var hög? - har aldrig, kommer aldrig.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
men, en.
81. Ska du träffa imorgon? - Bea & simon.
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Robert x)
84. Spelade du tvspel med senast? - Dennis
85. Vill du ta med på resa nu? - Josefin
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - om jag är tvungen att välja, den som döda therese.
87. Förtjänar att dö? - många
88. Är söt? - Me
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Nån.


Kommentarer
Postat av: Ida

Mysig blogg du har! (: Är allt bra med dig? KRAM

2009-07-02 @ 15:48:15
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0