med kusin

hej babes, sitter hemma med kusin Ida och lyssnar på hög & nice musik. Idag vid elva drog vi och hämtade upp Ida och sara, sara är min moster. Sen åkte vi vidare till Ulriksdal för dom skulle kolla på blommor. Som tur är finns det studdsmatta där, så vi kunde ha lite kul i allafall. Nu är vi hemma som sagt, senare ikväll ska jag kanske träffa Kristina. Vad vi ska göra vet jag, det finns ett val men vi vet inte om det går för sig. Det är nämligen krök hemma hos en för att någon fyller år, men vi vet inte om vi blir bjudna. Och Kristina har varit på grönan idag så vi får ju också se hur min älskling mår :)

Nu plattar Ida håret och jag ska nog hjälpa henne med det eftersom hon har sånt otroligt krulligt hår. Love it!
Ikväll vill jag iaf kröka! fan vad länge sen det var, minns knappt senast ...

Me & Ida - förra sommarn.

KISSES julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0