med kristina nu

God eftermiddag. Jag är i mitt rum med Kristina nu , igen ;) Hon sminkar sig och så, och jag sitter bara vid datan. Så vad ska vi göra då? ingen jävla aning . Vi ska iaf gå ut och njuta av värmen ett tag, (om den ens är uppe nu?) Aja, det får bli ett kort inlägg.

Tidigare idag var vi på Allmäna och chillade i solen, nice! Det var ett tag sen solen visade sig på riktigt och faktiskt värmde. Vi pratade också om våran planerade fest sommar.. Well, vi har lyckats hålla oss helt clean hittills. Oooooch det är ju bra, men såå jäkla tråkigt! Fest ska det bli snart, det är nånting jag har bestämt .





 KISSES / Julia

Kommentarer
Postat av: Tajtaste!

Fy fan vad het. skulle gärna vilja ge henne en omgång;)

2009-07-16 @ 23:41:35
Postat av: Kristina

haha snälla säg att du driver!

eller att du menar Julia ;D

2009-07-17 @ 22:53:29
URL: http://krizzmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0