Killar killar & återigen killar ...

Ni är lätt att hata till och börja med. Ni är också lätt att gilla. Ni kan ju iaf njuta av det. Jag ska inte dra alla över en kant, verkligen inte. Men dom killar jag känner, ja .. ungefär alla har jag lust att be att dra åt helvete. Varför? Jo , nu ska jag berätta varför jag hatar somliga killar. De som förändras när dom är med andra - både tjejer & killar. I hate it. Det är så sjukt töntigt hörni, och äckligt. Att inte stå för nånting, det sänker en bara. Och till slut vet alla om det. Sen ... hatar jag killar som tror att dom är så jädrans balla när dom sänker en tjej. Haha! säger jag bara. Ge bara upp? Okej jag menar, wow  ni kanske får höra en och annan kommentar av era killpolare, "haha, fyfan vad bra asså" . Det kanske är ert ända sett att få känna sig lite bra för en gångs skull. Ni får sympati helt enkelt. Jag förstår inte hur ni inte fattar er själva ..

Jag kommer inte ihåg alla dessa killar jag har tyckt om, gillat och varit kär i. It's to much. Jag har ju redan en gång berättat om "första gången jag var kär - på riktigt" . Det var i sexan , i simon. Aja, sen har det kommit flera. Jag börjar från sexan. ( i ordning) ; Simon, Dennis, Anton, Fabian, Krille, Viktor, Anton, Jocke, Simon .. ja, och simon var den sista & den första.  Men jag har fått haft min lilla romans med honom. Men nu är det slut, jag är helt fri, singel och snygg. Vilket betyder att jag är med dom killar som jag gillar & som gillar mig. Men nu har jag tröttnat.. Jag vill bara skita i alla killar. Alla är uppkäftiga, töntiga och dryga jävlar. Vad fan är det med er? Haha, jag får ett utbrott inombords. Jag är ingen som får damp live, gillar bara att skriva det jag aldrig visar :)  Men här har ni det, Jag hatar killar. Inte alla, men om ni läser det så vet ni säkert.

HAHA - Se & lär. Det är så här jag ser er framför mig.


/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0