/ Julia

Jag vet inte hur jag känner, men när jag hör nåt från dig blir jag glad. Jag lät dig göra det som jag inte ville nån som jag inte gillade skulle få göra. Och jag vill känna din närhet när jag är ensam, jag vill vara med dig hela tiden. Så varför vet jag inte vad jag känner? Det kanske tar tid, vad vet jag. Men jag tror jag gillar dig, och då menar jag på riktigt. Du får hjälpa mig så jag vet vad allt det här går ut på. Vart ska vi komma med det här? Jag vill mycket men backar i slutändan, så jag är rädd för att såra dig. Men den här gången ska jag våga & ta steget till något något nytt med den jag gillar. Dig. Du måste bara hjälpa mig, det är allt jag vill just nu. Ta reda på vad jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: charlotta

i understand what you mean honey!<3

2009-07-05 @ 22:36:03
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0