hos pappa nu!

Hej igen blir det nu :) Jag har varit hos pappa ett tag nu. Tidigare var vi och köpte mat, överdrivet mycket så det var inte det roligaste precis .. Men det spelar faktiskt ingen roll, för ikväll kommer ju farmor & Bosse , kusinerna och min farbror med Nina. Det ska bli supermysigt! Och imorrn ska vi till Gröna Lund också, har bara varit där en gång de här året. Och jag åkte insane, det gjorde jag. Till alla er som inte vill åka - åk den, vad kan hända?! Jag fattar inte det nojiga .. visst det kan hända en olycka, men hur stor är sannorlikheten ? =) Ska ifs inte säga något själv, jag vågade bara åka frittfall en gång. Men imorrn ska jag åka den, det är bestämt. Är inte rädd för såna saker som karuseller & bergodalbanor.

jaja .. Alla som har mitt nummer, jag kommer inte veta vilka ni är för för tillfället har jag en gammal cpmobil - ska få en ny. Kommer dock ha samma nummer, så det ni behöver göra om ni vill att jag ska ha erat nummer ; smsa mig bara.


Just nu ; gammalt smink och tovigt hår. Euw!

/ julia wittrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0