H&M's

Tänker typ aldrig på det, men nu tänkte jag på det. H&Ms smink! jag vet inte vad jag tycker om det faktiskt. Allt ser så bra ut eftersom det är så billigt, och det ser ju inte precis fult ut? För det kan ju inte smink göra :) Men iaf, jag rekommenderar inte H&Ms smink. Det är sjukt dåligt. Och nu pratar jag bara om Foundation & pudret + cons. SÅ dåligt. Använde (missbrukade) det i sexan, men då spelade det inte så stor roll eftersom jag ändå bara kletade in det i hela ansiktet och inte brydde mig om hur mycket jag tog på mig.

Foundationen - fastar inte alls bra i ansiktet, det blir ojämnt oh man kan bara ta mycket om det ska täcka.

Pudret - Det funkar helt okej & jag skulle använda det OM det inte var för att det är riktigt smink. Det är gjort av nån sorts mask eller nåt. Euw ..!

Det andra H&M sminket köper jag endast som nödsituations - smink! För på så sätt så funkar det ju. Och det ända jag ville få ut var att - jag rekommenderar H&Ms smink i nödfall, inget annat ;)



 / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0