Hejdå inlägg

Hörni! Tomorrow I'm off. Jag drar till min farmors landställe i Karlskoga och kommer vara där med mina kusiner tills på fredag. Då tar jag bussen hem till älskade Stockholm igen. Och jag kommer inte kunna blogga, satans asså.. Men får väl fixa hem bilder på hur det ser ut där osv =) Riktigt mysigt kommer det bli iaf. Och jag ska försöka vara duktig - inte använda något smink eller löshår på hela veckan. Mm, det blir en liten utmaning för mig, men jag är rätt så säker på att jag klarar det haha.

Jag packade precis det jag skulle ha med mig, och kom fram till att det faktiskt behövdes jättelite. Har aldrig nånsin kommit ihåg nån gång då jag har packat så här lite, men det är också skönt det. Man latar ju sig för det mesta ändå och behöver aldrig klä upp sig,. kolla så lite!

Nu måste jag nog gå och lägga mig, jag ska ju åka åtta imorrn på morgonen. Ska smsa lite med älskling bara =)
Puss och hejdå sötnosar! / julia

Kommentarer
Postat av: charlotta

hihih, ja! :)

2009-07-05 @ 22:36:30
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0