Idol

Alla har och har haft sina Idoler. När jag var yngre var det bara att ha nån, spelade inte roll vem för mig. Jag bestämmer mig för att erkänna, det var faktiskt Per Gessle haha. Jag klippte ut kartong bitar med namnet "per gessle" på och spikade fast dom i mina väggar när jag var yngre, jag menar, hur fult är inte det?! haha - själv tyckte jag att det såg asgrymt ut! Men nu är min idol ...

...Carolina Gynning - kvinnan som oftast klassas som dum bimbo. Eller? Jag skulle inte se på henne så.. Jag älskar henne, och varför vet jag inte. Hon är otroligt snygg, och har utstrålining som jag vet inte vad. Men hon känns som en person som är svår att lära känna, en som gärna känner alla lite smått. Men jag som är så pass ung har ju ingen aning, säger bara av ren chansning.

Jag gillar henne enormt i alla fall. De gångerna jag har sett henne har jag fått tårar i ögonen, haha & fråga mig inte varför! Det är bara så. Jag vet knappt vad hon är känd för nu, hon var med i Big brothers tror jag? Men det var ju ett tag sen. Nu mera håller hon väl bara i några program då & då.

Hennes alla hårfärger & frisyrer - något jag beundras av ...





(mitten bilden, favorit bild!)

Kan med säkerhet säga att hon är SÅ mycket snyggare i brunare varianter. + att hon sen mognare ut då också.
Man kan säga att Gynning är min idol - hur löjligt det än låter.
/ Julia

Kommentarer
Postat av: fanny

hon är min idol med :)

2009-08-02 @ 13:13:25
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0