godmorgon

så, nu har Josefin gått. Ganska tidigt ja, men hon skulle till sjukhuset. Igår hade vi mys hemma. David tjatade som vanligt om att vi skulle ses, så vi träffade han en stund då. Men annars var vi bara inne, åt choklad, "bakade", deppade osv. Men vi gick också en promenad, och var vi en park och snackade en del. Det blir ju så när man träffas så jädrans lite som vi gör, det blir nästan 1 gång i månaden. Juste, igår fick jag se Tobas & Gustav hur dom ser ut idag. 2 år sen jag fick se dom som senast. Man får verkligen flashbacks .. Och så pratade jag med Christian i tel igår kväll, vi var inte så fullt seriösa, men det var fan också 2 år sen! Vill ha tillbaka den tiden. ..

Idag skulle jag egentligen till pappa, men jag ringde och sa att han fick hämta mig imorrn för jag måste alltid packa så mycket när jag ska till han och tänka till haha. Sen måste jag städa mitt rum, det har redan blivit stökigt igen -.- Aja, så är det iaf.


Jag & Josefin babe. fatta att vi har känns varandra sen dagis ;O

gårdagens (förlåt att jag lånar din tröja johanna) ;

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0