Friday

Hej, jag har verkligen längtat efter att få börja skriva igen!
Helgen har börjat både vart jättebra, men samtidigt lite småjobbig. Igår var jag med Kristina hela dagen,vi träffade hennes då pojkvän & Kim och senare två andra av deras polare. Det var riktigt chill, satt ju för det mesta ute i värmen. sen träffade jag Simon ganska sent, och vaknade hos han idag. Sen sprang jag hem till mamma för att ladda upp mig döda telefon och ringde Bea (som det var tanken att jag skulle sova hos idag) Men det har blivit något missförstånd satt det blev inte så, utan pappa fick hämta mig hos mamma en stund därefter. Så under eftermiddagen har jag bara vart hemma med pappa, försökt äta pizza men min mage är fortfarande konstig sen jag åt mindre en dag. Är iaf inte sugen på mat och har druckigt mig mätt.
På tal om att inte äta så är ju jag en sån person som alltid önskat att min lust för mat skulle minska. Och nu när jag äntligen inte vill ha mat utan snarare mår illa när jag kollar på det så för jag ångest? Mycket konstigt men jag har faktiskt ätit lite nu :)

Imorrn ska jag åka till min älskade Johanna klockan tio på morgonen och vara där under kvällen, för jag måste vara hemma och packa på söndagen eftersom jag ska till landet under veckan. Har saknat den människan enormt mycket!

kristina & conny hemma hos han.


haha fula jag strax utanför Conny



och min älskling Kristina som ville se hur hon såg ut i mina brillor!


Kisses / Ju

Kommentarer
Postat av: Kristina

TJOOCKT med mysiga bilder :D

2009-07-16 @ 00:06:23
Postat av: aaa

aaaaaa

2009-07-16 @ 00:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0