efterlängtat

Med tanke på den såkallade "fest- sommaren" så påminde alice mig om Club top notch. Med andra ord så befallde hon mig att följa med, så jag smsade Kristina direkt och frågade om hon kunde haka. Jag vet att det är ett tag kvar innan det är, men väl förberedd är det ju viktigt att vara. Har checkat in videosar tidigre, alltså 1-2 år sen tillbaka kanske och drömt att få stå på ett av deras dansgolv, så nu är det fan på tiden. Jag ska dit. The naked truth - jag har aldrig varit där. Ja, det är faktiskt sant. Men nån gång måste ju vara den första?!
Snackade lite med David om det haha x) fråga mig inte varför? Nej men han hjälpte mig med lite info osv.

Jaja, inte så intressant. förövrigt sitter jag i mitt superstädade rum. Jag gjorde det faktiskt! Creeeeeeeeeed.
Haha, aja nu chattar jag med en albin om pokemonkort, ska fortsätta med det och sen sova. Puss på er! / Julia

video från Klubberiet - verkar minst lika kul. Alla ser likadana ut i mina ögon anyway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0