Centrum & Waxholm

Hemma nu efter en ganska så lång dag. Vi har varit i centrum & Waxholm, där vi har kollat på kläder osv. Men i Waxholm var det så jäklans dyrt! Såg en sjal som det var rea på och det kostade 99 :- (och det var rea ..?) Haha, men så som jag har hört så bor det snobbar och kändisar där, satt. Med mig hem fick jag inte något klädesplagg, trots att jag verkligen försökte hitta något. Men ett efterlängtat chock-rosa naglack, och ett par stora örhängen som jag har haft sen tidigare, men dom gick sönder och försvann. Har precis målat naglarna och blev galet nöjd.

Annars så sitter jag bara bredvid Mikaela just nu som målar ögon :) Och till det lyssnar vi på Sway - med Shaft. Såå bra!



/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0